Skip to content

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (FAQ)

A TotalEnergies hűségprogram lehetővé teszi a vásárlásokért szerzett pontok beváltását. A megszerzett pontokért jutalmakat rendelhet a jutalomkatalógusból.

Az alábbiakban a hűségprogrammal kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre talál választ.

1.Hogyan rendeljünk jutalmat?
 Válassza ki a kívánt jutalmakat a Katalógus lapon. Miután az összes tételt a kosárba helyezte, járjon el úgy, mint a klasszikus rendelésnél - például megváltoztathatja a szállítási címet vagy az elérhetőségeket. A megrendelés visszaigazolása után pontokat vonunk le, és e-mailben kap egy összefoglalót a megrendelésről.
2.Mikor kapom meg a jutalomrendelésemet?
 A megrendelés kézbesítésének 30 naptári napon belül meg kell történnie. Ha kérdése van rendelése kiszállításával kapcsolatban, használja a Kapcsolat fülön található kapcsolatfelvételi űrlapot.
3.A rendelésem részben, vagy egyáltalán nem érkezett meg. Mit kellene tennem?
 Rendeléssel kapcsolatos kérdései esetén kérjük, használja a Kapcsolat fülön található kapcsolatfelvételi űrlapot.
4.Hogyan reklamálhatok?
 Ha megsérült árut kapott, vagy a termék nem működik, kérjük, használja a Reklamáció fület, ahol kitöltheti a reklamációs űrlapot. A reklamációs osztály ezután felveszi Önnel a kapcsolatot a panaszával kapcsolatos eljárással kapcsolatban.
5.Meddig érvényesek az összegyűjtött pontjaim?
 A hűségprogramban 2023 végéig szerzett pontok 2024.01.01-től 2 évig érvényesek. A 2024.01.01-től szerzett pontok a jóváírásuktól számított 2 évig érvényesek.
6.Műszaki kérdésem van a termékkel kapcsolatban, kihez fordulhatok?
 Ebben az esetben használja a Kapcsolat lapon található kapcsolatfelvételi űrlapot.
7.Hogyan módosíthatom a fiókom adatait?
 Kattintson fiókja ikonjára a felső sávban és válassza a Saját fiók lehetőséget.
 Az ikonra kattintva megváltoztathatja adatait vagy jelszavát.