Skip to content

A TOTALENERGIES MARKETING HUNGARY KFT. HŰSÉGPROGRAMJÁNAK SZABÁLYAI ÉS FELTÉTELEI

I.A Hűségprogram
1.1A TotalEnergies Marketing Hungary Kft. (székhelye: 2040 Budaörs, Neumann János utca 1.; cégjegyzékszáma: 13-09-174265; adószáma: 25148345-2-44; a továbbiakban: „Total“) hűségprogramja azon, a hűségprogramban részvételre jelentkező viszonteladóinknak szól, akik TotalEnergies ELF és TotalEnergies PCMO (Quartz és Evolution), valamint TotalEnergies HDMO (Rubia és Tractagri) termékeket (a továbbiakban együttesen: „Pontot Érő Termékek“) vásárolnak közvetlenül a Totaltól (a továbbiakban: „Hűségprogram“).
1.2A jelen szabályzat feltételeinek megfelelően a Hűségprogramban részt vevő ügyfelek a Hűségprogram időtartama alatt a Total által vezetett ügyfélszámlájukon (a továbbiakban: „Ügyfélszámla”) pontokat gyűjthetnek a Pontozott Termékek vásárlásáért cserébe, amelyeket aztán a Hűségprogram katalógusában (a továbbiakban: „Katalógus“) elérhető termékek megszerzésére használhatnak fel.
II.Hűségprogramban történő részvételi jogosultság és feltételek
2.1A Hűségprogramban minden magyarországi székhelyű jogi személy vagy Magyarországon bejegyzett egyéni vállalkozó részt vehet, amennyiben kizárólag viszonteladási céllal vásárol a Totaltól Pontot Érő Termékeket.
2.2A Hűségprogramból kizárt a saját fogyasztási célú termékvásárlás illetve a viszonteladói státusz nélküli vásárlás.
2.3A Hűségprogramba való bekerülés feltétele a hozzájárulás megadása. A hozzájárulás megadása történhet például e-mailben. A Hűségprogramba való tényleges feliratkozást, valamint az összes szükséges információ feltöltését a Total értékesítési képviselője végzi.
 Az értékesítési képviselő által a Hűségprogramba való jelentkezéskor az ügyfél megerősíti, hogy a Hűségprogram feltételeit megfelelően megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.
2.4A Hűségprogramba való felvétel alapja, hogy a Total értékesítési képviselője regisztrálja az ügyfélnek a Hűségprogramba való felvételre vonatkozó kérelmét.
 A Total fenntartja a jogot, hogy ne fogadja el a Hűségprogramban történő részvételre vonatkozó, hiányos és/vagy nyilvánvalóan helytelen adatokat tartalmazó kérelmeket. A Total nem vállal felelősséget a Hűségprogram jelentkezési lap hiányos és/vagy helytelen kitöltéséből eredő károkért, elmaradt haszonért.
2.5Az ügyfél Hűségprogramban való részvétele megszűnik:
 a) a Hűségprogramban részt vevő ügyfél erre irányuló írásbeli kérelmének benyújtása esetén, amely kérelmet a Total értékesítési képviselőjén keresztül kell előterjeszteni;
 b) azáltal, hogy az ügyfél visszavonja a személyes adatoknak a Hűségprogramban való részvételhez szükséges adatkezeléséhez adott hozzájárulását;
 c) az ügyfél halálával vagy jogutód nélküli megszűnésével;
 d) a Total értékesítési képviselőjének döntése alapján.
2.6A Hűségprogramban való részvétel megszűnésekor az Ügyfélszámlán felhalmozott összes pont érvényét veszti.
2.7A Total bármikor, egyoldalúan, mérlegelési jogkörben eljárva jogosult a Hűségprogramot felfüggeszteni vagy lezárni, megszüntetni akár egyes ügyfelek, akár a teljes Hűségprogram vonatkozásában.
III.A Hűségprogramban megszerezhető pontok és azok megszerzésének módja
3.1A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek Ügyfélszámláján pontokat írnak jóvá a Hűségprogram időtartama alatt a Pontozott Termékek vásárlásaiért cserébe az alábbi elv szerint:
 a) egy liter 0W20 viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap;
 b) egy liter 0W30-as viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap;
 c) egy liter 5W20 viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap;
 d) egy liter 5W30-as viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 10 pontot kap,
 e) egy liter TotalEnergies HDMO (Rubia és Tractagri) Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap.
3.2A Hűségprogram pontjainak megszerzéséhez és beváltásához minden, a Hűségprogramba beiratkozott ügyfélnek Pontozott Terméket kell vásárolnia.
IV.A Hűségprogramban megszerezhető pontok igénylése
4.1Ha a Hűségprogramban részt vevő ügyfél elegendő számú pontot gyűjtött össze, akkor jogosulttá válik a Katalógusban szereplő valamely termék igénylésére az összegyűjtött pontjainak megfelelően, amely igényt, vagyis az összegyűjtött pontok adott termékre történő beváltása iránti kérelmet a következő linken található webáruházon keresztül kell előterjeszteni: bonus.totalenergies.hu
4.2A Katalógusban található termékekre vonatkozó igényeket legkésőbb a pontok megszerzését követő 2 éven belül kell benyújtani a Totalhoz. Ezen időszakot követően az Ügyfélszámlán összegyűjtött pontok érvényüket vesztik, és a továbbiakban nem használhatók fel termékek igénylésére.
4.3A Hűségprogramban részt vevő ügyfél által a Katalógusból kiválasztott termék az ügyfél által megadott, és az ügyfélszámlájában szereplő címre kerül megküldésre, amennyiben ennek a feltételei fennállnak a jelen szabályzat szerint.
4.4A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek jogosultak kettő ügyfélszámlát létrehozni, amelyekhez saját belátásuk szerint különböző jogokat/jogosultságokat rendelhetnek. Ezen ügyfélszámlák egyetlen követelménye, hogy bizonyíthatóan az adott ügyfélhez kell kapcsolódniuk, azaz az e-mail címtartománynak bizonyíthatóan az ügyfélhez kell tartoznia.
4.5A Total fenntartja a jogot, hogy a Hűségprogram időtartama alatt bármikor egyoldalúan megváltoztassa a Katalógusban szereplő termékeket.
 A kétségek elkerülése érdekében a Total felhívja a figyelmet arra, hogy a Katalógusban szereplő termékekről készült fényképek kizárólag illusztrációs célokat szolgálnak, és a Total fenntartja a jogot, hogy a Katalógusban szereplő egyes termékeket azonos vagy hasonló típusú termékekkel helyettesítse, függetlenül attól, hogy a szükséges számú pont összegyűlt-e az adott Ügyfélszámlán, és a Hűségprogramban részt vevő ügyfél igényelte-e a Katalógusban szereplő más terméket.
 A jelen pontban említett esetben a Total tájékoztatja a Hűségprogramban részt vevő ügyfelet a Katalógusban szereplő terméket érintő változásokról és/vagy azok azonos vagy hasonló típusú termékkel való felváltásáról, különösen abban az esetben, ha azok jelenleg nem állnak rendelkezésre.
4.6A Total fenntartja a jogot, hogy bármikor visszautasítsa a Katalógusban szereplő termék átadását. Ilyen esetben a Hűségprogramban részt vevő ügyfelet a Total értesíti, és a megfelelő számú pontot visszautalja az ügyfél Ügyfélszámlájára.
 A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek ezennel tudomásul veszik és elfogadják, hogy a Total jogosult visszautasítani a Katalógusban szereplő termék iránti igényt, illetve tudomásul veszik és elfogadják, hogy a Total nem vállal felelősséget az ebből eredő károkért.
4.7A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek kötelesek a Katalógus szerinti terméket annak átvételekor indokolatlan késedelem nélkül megvizsgálni.
 A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek tudomásul veszik és elfogadják, hogy a Total nem vállal minőségi jótállást a Katalógus szerinti termékek tekintetében.
4.8A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek a Katalógus szerinti termékek átvételekor azonosított hibákkal kapcsolatos igényeiket a következő elérhetőségen terjeszthetik elő: /ms.hu-loyalty@totalenergies.com/
 A termék hibájával kapcsolatos reklamációkhoz a Hűségprogramban részt vevő ügyfeleknek be kell mutatniuk a szóban forgó termék átvételéről szóló igazolást és/vagy a szállítólevelet abban az esetben, ha azt kézbesítették a részükre.
4.9Ha a Total nem tudja, vagy elmulasztja orvosolni a Katalógus szerinti termék hibájával kapcsolatos jogos igényt akár javítással, akár kicserléssel vagy másik Katalógusban szereplő termék átadásával, akkor a Hűségprogramban részt vevő ügyfélnek a megfelelő számú pontot a Total visszautalja az ügyfél Ügyfélszámlájára.
V.A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek személyes adatainak kezelése
5.1A Hűségprogrammal kapcsolatban történő személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató a jelen szabályzat 1. számú mellékletében található.
5.2A Hűségprogramban való részvételre jelentkezéssel az ügyfél elismeri és szavatolja, hogy a tájékoztató tartalmát megismerte, megértette, az a számára világos és érthető volt és az abban foglaltakat tudomásul veszi, az adatkezeléshez hozzájárul.
VI.Záró rendelkezések
6.1A Total jogosult a Hűségprogram feltételeit bármikor megváltoztatni és/vagy a Hűségprogram megszüntetéséről dönteni. A Total értesíti a Hűségprogramban részt vevő ügyfeleket a Hűségprogrammal kapcsolatos minden változásról vagy törlésről.
 A Hűségprogram megszüntetése esetén a Hűségprogramban részt vevő ügyfelek nem jogosultak a Hűségprogramban való részvételükkel kapcsolatban felmerült káruk és költségek megtérítésére, sem pedig a Hűségprogram megszüntetésével kapcsolatban felmerült káruk és költségük, elmaradt hasznuk vagy előnyük megtérítésére.
 Ha a Hűségprogramban részt vevő ügyfelek nem fogadják el a Hűségprogram szabályainak és feltételeinek a jelen pont szerinti rendelkezéssel összhangban történő módosítását, elutasíthatják az ilyen módosításokat, és a jelen szabályzat rendelkezéseinek megfelelően megszüntethetik a Hűségprogramba való részvételüket.
6.2A Katalógus szerinti termékek értéke vagy az Ügyfélszámlán lévő pontok nem válthatók készpénzre.
6.3A Hűségprogram kötelező erejű és teljes körű szabályzata és feltételei a Total székhelyén és értékesítési pontjain elérhetőek.
6.4Ez a szabályzat 2024. február 1-jén lép hatályba.

Melléklet: 1. sz. - Adatkezelési tájékoztató

Az Ön adatainak védelme
Az TotalEnergies - Věrnostní program szüksége van az Ön hozzájárulására ahhoz, hogy bizonyos adatokat felhasználhasson, többek között az Ön érdeklődési köréhez kapcsolódó információk megjelenítéséhez. Kattintson az Összes Elfogadása gombra az elfogadáshoz.
Összes Elfogadása
Itt tudsz leiratkozni.