Skip to content

A TOTALENERGIES MARKETING HUNGARY KFT. HŰSÉGPROGRAMJÁNAK SZABÁLYAI ÉS FELTÉTELEI

I.A Hűségprogram
1.1A TotalEnergies Marketing Hungary Kft. (székhelye: 2040 Budaörs, Neumann János utca 1.; cégjegyzékszáma: 13-09-174265; adószáma: 25148345-2-44; a továbbiakban: „Total“) hűségprogramja azon, a hűségprogramban részvételre jelentkező viszonteladóinknak szól, akik TotalEnergies ELF és TotalEnergies PCMO (Quartz és Evolution), valamint TotalEnergies HDMO (Rubia és Tractagri) termékeket (a továbbiakban együttesen: „Pontot Érő Termékek“) vásárolnak közvetlenül a Totaltól (a továbbiakban: „Hűségprogram“).
1.2A jelen szabályzat feltételeinek megfelelően a Hűségprogramban részt vevő ügyfelek a Hűségprogram időtartama alatt a Total által vezetett ügyfélszámlájukon (a továbbiakban: „Ügyfélszámla”) pontokat gyűjthetnek a Pontozott Termékek vásárlásáért cserébe, amelyeket aztán a Hűségprogram katalógusában (a továbbiakban: „Katalógus“) elérhető termékek megszerzésére használhatnak fel.
II.Hűségprogramban történő részvételi jogosultság és feltételek
2.1A Hűségprogramban minden magyarországi székhelyű jogi személy vagy Magyarországon bejegyzett egyéni vállalkozó részt vehet, amennyiben kizárólag viszonteladási céllal vásárol a Totaltól Pontot Érő Termékeket.
2.2A Hűségprogramból kizárt a saját fogyasztási célú termékvásárlás illetve a viszonteladói státusz nélküli vásárlás.
2.3A Hűségprogramba való bekerülés feltétele a hozzájárulás megadása. A hozzájárulás megadása történhet például e-mailben. A Hűségprogramba való tényleges feliratkozást, valamint az összes szükséges információ feltöltését a Total értékesítési képviselője végzi.
 Az értékesítési képviselő által a Hűségprogramba való jelentkezéskor az ügyfél megerősíti, hogy a Hűségprogram feltételeit megfelelően megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.
2.4A Hűségprogramba való felvétel alapja, hogy a Total értékesítési képviselője regisztrálja az ügyfélnek a Hűségprogramba való felvételre vonatkozó kérelmét.
 A Total fenntartja a jogot, hogy ne fogadja el a Hűségprogramban történő részvételre vonatkozó, hiányos és/vagy nyilvánvalóan helytelen adatokat tartalmazó kérelmeket. A Total nem vállal felelősséget a Hűségprogram jelentkezési lap hiányos és/vagy helytelen kitöltéséből eredő károkért, elmaradt haszonért.
2.5Az ügyfél Hűségprogramban való részvétele megszűnik:
 a) a Hűségprogramban részt vevő ügyfél erre irányuló írásbeli kérelmének benyújtása esetén, amely kérelmet a Total értékesítési képviselőjén keresztül kell előterjeszteni;
 b) azáltal, hogy az ügyfél visszavonja a személyes adatoknak a Hűségprogramban való részvételhez szükséges adatkezeléséhez adott hozzájárulását;
 c) az ügyfél halálával vagy jogutód nélküli megszűnésével;
 d) a Total értékesítési képviselőjének döntése alapján.
2.6A Hűségprogramban való részvétel megszűnésekor az Ügyfélszámlán felhalmozott összes pont érvényét veszti.
2.7A Total bármikor, egyoldalúan, mérlegelési jogkörben eljárva jogosult a Hűségprogramot felfüggeszteni vagy lezárni, megszüntetni akár egyes ügyfelek, akár a teljes Hűségprogram vonatkozásában.
III.A Hűségprogramban megszerezhető pontok és azok megszerzésének módja
3.1A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek Ügyfélszámláján pontokat írnak jóvá a Hűségprogram időtartama alatt a Pontozott Termékek vásárlásaiért cserébe az alábbi elv szerint:
 a) egy liter 0W20 viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap;
 b) egy liter 0W30-as viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap;
 c) egy liter 5W20 viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap;
 d) egy liter 5W30-as viszkozitási tartományba tartozó Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 10 pontot kap,
 e) egy liter TotalEnergies HDMO (Rubia és Tractagri) Pontozott Termék megvásárlásáért minden, a Hűségprogramban részt vevő ügyfél 15 pontot kap.
3.2A Hűségprogram pontjainak megszerzéséhez és beváltásához minden, a Hűségprogramba beiratkozott ügyfélnek Pontozott Terméket kell vásárolnia.
IV.A Hűségprogramban megszerezhető pontok igénylése
4.1Ha a Hűségprogramban részt vevő ügyfél elegendő számú pontot gyűjtött össze, akkor jogosulttá válik a Katalógusban szereplő valamely termék igénylésére az összegyűjtött pontjainak megfelelően, amely igényt, vagyis az összegyűjtött pontok adott termékre történő beváltása iránti kérelmet a következő linken található webáruházon keresztül kell előterjeszteni: bonus.totalenergies.hu
4.2A Katalógusban található termékekre vonatkozó igényeket legkésőbb a pontok megszerzését követő 2 éven belül kell benyújtani a Totalhoz. Ezen időszakot követően az Ügyfélszámlán összegyűjtött pontok érvényüket vesztik, és a továbbiakban nem használhatók fel termékek igénylésére.
4.3A Hűségprogramban részt vevő ügyfél által a Katalógusból kiválasztott termék az ügyfél által megadott, és az ügyfélszámlájában szereplő címre kerül megküldésre, amennyiben ennek a feltételei fennállnak a jelen szabályzat szerint.
4.4A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek jogosultak kettő ügyfélszámlát létrehozni, amelyekhez saját belátásuk szerint különböző jogokat/jogosultságokat rendelhetnek. Ezen ügyfélszámlák egyetlen követelménye, hogy bizonyíthatóan az adott ügyfélhez kell kapcsolódniuk, azaz az e-mail címtartománynak bizonyíthatóan az ügyfélhez kell tartoznia.
4.5A Total fenntartja a jogot, hogy a Hűségprogram időtartama alatt bármikor egyoldalúan megváltoztassa a Katalógusban szereplő termékeket.
 A kétségek elkerülése érdekében a Total felhívja a figyelmet arra, hogy a Katalógusban szereplő termékekről készült fényképek kizárólag illusztrációs célokat szolgálnak, és a Total fenntartja a jogot, hogy a Katalógusban szereplő egyes termékeket azonos vagy hasonló típusú termékekkel helyettesítse, függetlenül attól, hogy a szükséges számú pont összegyűlt-e az adott Ügyfélszámlán, és a Hűségprogramban részt vevő ügyfél igényelte-e a Katalógusban szereplő más terméket.
 A jelen pontban említett esetben a Total tájékoztatja a Hűségprogramban részt vevő ügyfelet a Katalógusban szereplő terméket érintő változásokról és/vagy azok azonos vagy hasonló típusú termékkel való felváltásáról, különösen abban az esetben, ha azok jelenleg nem állnak rendelkezésre.
4.6A Total fenntartja a jogot, hogy bármikor visszautasítsa a Katalógusban szereplő termék átadását. Ilyen esetben a Hűségprogramban részt vevő ügyfelet a Total értesíti, és a megfelelő számú pontot visszautalja az ügyfél Ügyfélszámlájára.
 A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek ezennel tudomásul veszik és elfogadják, hogy a Total jogosult visszautasítani a Katalógusban szereplő termék iránti igényt, illetve tudomásul veszik és elfogadják, hogy a Total nem vállal felelősséget az ebből eredő károkért.
4.7A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek kötelesek a Katalógus szerinti terméket annak átvételekor indokolatlan késedelem nélkül megvizsgálni.
 A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek tudomásul veszik és elfogadják, hogy a Total nem vállal minőségi jótállást a Katalógus szerinti termékek tekintetében.
4.8A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek a Katalógus szerinti termékek átvételekor azonosított hibákkal kapcsolatos igényeiket a következő elérhetőségen terjeszthetik elő: /ms.hu-loyalty@totalenergies.com/
 A termék hibájával kapcsolatos reklamációkhoz a Hűségprogramban részt vevő ügyfeleknek be kell mutatniuk a szóban forgó termék átvételéről szóló igazolást és/vagy a szállítólevelet abban az esetben, ha azt kézbesítették a részükre.
4.9Ha a Total nem tudja, vagy elmulasztja orvosolni a Katalógus szerinti termék hibájával kapcsolatos jogos igényt akár javítással, akár kicserléssel vagy másik Katalógusban szereplő termék átadásával, akkor a Hűségprogramban részt vevő ügyfélnek a megfelelő számú pontot a Total visszautalja az ügyfél Ügyfélszámlájára.
V.A Hűségprogramban részt vevő ügyfelek személyes adatainak kezelése
5.1A Hűségprogrammal kapcsolatban történő személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató a jelen szabályzat 1. számú mellékletében található.
5.2A Hűségprogramban való részvételre jelentkezéssel az ügyfél elismeri és szavatolja, hogy a tájékoztató tartalmát megismerte, megértette, az a számára világos és érthető volt és az abban foglaltakat tudomásul veszi, az adatkezeléshez hozzájárul.
VI.Záró rendelkezések
6.1A Total jogosult a Hűségprogram feltételeit bármikor megváltoztatni és/vagy a Hűségprogram megszüntetéséről dönteni. A Total értesíti a Hűségprogramban részt vevő ügyfeleket a Hűségprogrammal kapcsolatos minden változásról vagy törlésről.
 A Hűségprogram megszüntetése esetén a Hűségprogramban részt vevő ügyfelek nem jogosultak a Hűségprogramban való részvételükkel kapcsolatban felmerült káruk és költségek megtérítésére, sem pedig a Hűségprogram megszüntetésével kapcsolatban felmerült káruk és költségük, elmaradt hasznuk vagy előnyük megtérítésére.
 Ha a Hűségprogramban részt vevő ügyfelek nem fogadják el a Hűségprogram szabályainak és feltételeinek a jelen pont szerinti rendelkezéssel összhangban történő módosítását, elutasíthatják az ilyen módosításokat, és a jelen szabályzat rendelkezéseinek megfelelően megszüntethetik a Hűségprogramba való részvételüket.
6.2A Katalógus szerinti termékek értéke vagy az Ügyfélszámlán lévő pontok nem válthatók készpénzre.
6.3A Hűségprogram kötelező erejű és teljes körű szabályzata és feltételei a Total székhelyén és értékesítési pontjain elérhetőek.
6.4Ez a szabályzat 2024. február 1-jén lép hatályba.

Melléklet: 1. sz. - Adatkezelési tájékoztató